HTML

TD strat project

Tom Delonge stratocaster építése. Vagy valami olyasminek a kezdete...

2009.dec.14.

namivanmar 2009.12.14. 17:03

Sajnos ma kaptam egy e-mail-t, hogy várnom kell egy alkatrészre és pár nappal később tudnak csak szállítani. Úgyhogy várás van. Még talán azért ideérhet idén. A reményt nem vesztettem még el. Kicsit szórakoztam a 3D-s modellel és megnöveltem a csík méretét, amint a kép is mutatja, és kapott fehér alapszínt. Így még jobban is tetsizk mint natúrban esetleg fekete cuccokkal. Meg mivel spórolok a fával nem is jönne ki szépen a mintázata szerintem. De remélem valahogy összjejön. Bár festeni szépre nem kis móka lehet.
Valamint holnap irány pár szerszámot, kacatot venni. A legfontosabb a marógép lenne, mert az elkerülhetetlen ha én akarok minél többmindent megcsinálni rajta. Ha lenne jó gyalu talán a ragasztását is megoldanám magam. Csak a nagy felületet nem tudnám gyalulni, amit nem ártana. Gondolom így nem kerülhetem el az asztalos látogatását.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tdproject.blog.hu/api/trackback/id/tr421597711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Delorin 2009.12.23. 04:40:21

Szervusz.
Gratula a projecthez, és a bátorsághoz!:)
Nagyon tetszik a számítógépes terv!!!
Énis imádom a TD modellt, nekem is van egy sk kópiám, de biztos hogy lesz még.:) (pont ahhoz kerestem neten alapanyogat, így bukkantam rá a blogra:D)
De Te ismered a basszusműhelyt nem? Rákerestem kicsit és van egy bejegyzés ami alapján merek következtetni hogy az te voltál.:D
Látogasd aktívan, és kérdezz bátran, az egy nagyon jó lap, ott minden segítséget megkapsz, hogy mit, hogyan csinálj!
Sok sikert!:)
süti beállítások módosítása