HTML

TD strat project

Tom Delonge stratocaster építése. Vagy valami olyasminek a kezdete...

2009.dec.28.

namivanmar 2009.12.28. 17:38

Ma elkészült a legnehezebb része a gitárnak. Legalábbis szerintem. A nyakzseb vagy micsoda. Egész jó lett szerintem, ahoz képest hogy először csináltam ilyet és marógépet sem használtam korábban. Igaz előtte kipróbáltam a hulladékon ami maradt a kőrispadlóból.
Frankón huzósan megy be a helyére a nyak. Igaz biztos lehetne jobb is a test felöli kerekített végnél. Meg egy kicsit a únyak sarkát is megcsiszoltam. Azt könyebb volt, mint a maróval szarakodni meg finomítani. Még a végén elrontottam volna. Holnap jó lenne lekerekíteni a kontúrt, meg csiszolgatni hozzá ahol még kell.
Hogy az jobb kéz alatit letörést, meg a hátsó bemélyedést hogyan csinálom meg azt nem tudom, de majd csak meglesz valahogy. Lehet azt hagyom a végére. Előbb legyen helyén frankón a nyak, a híd, és ne legyen hamis. utána hangszedő, jack-aljzat, poti, meg kábelezés. Vagy majd ahogy alakul. Most inkább örömködök, hogy sikerült ezt jól megcsinálnom. Bár még a furatokat át kell valahogy jelölnöm frankón a nyakról a testre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tdproject.blog.hu/api/trackback/id/tr681628781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása